divendres, 24 de setembre del 2010

Muffins de carabassí i coco

S'altre dia vaig "inventar" una recepta de muffins,  collint com exemple els muffins de carabassa del blog Cuinant, i adaptant-los als ingredients que tenia a casa. Com tenia carabassí vaig emprar-lo per a fer els muffins i per aromatitzar-los vaig usar coco ratllat. Són esponjosos, amb un gust suau i diferent.

Ingredients

- 200 gr carabassí
- 2 ous
- Coco ratllat
- 200 gr sucre
- 150 gr farina
- 80 gr Oli de gira-sol
- 1/2 sobre de llevat en pols
- 1 culleradeta de gingebre en pols
- Un pessic de sal


Pelam el carabassí i el tallam en trossos, el ficam al microones durant uns 10 minuts. Un cop fet el posam a la batedora amb el sucre, els ous, l'oli, el gingebre i la sal.  Ho batem perquè es mescli bé. A part  en un bol mesclam la farina amb el llevat i ho anam afegint poc a poc a la mescla anterior, aconseguint una massa homogènia i sense grums. Afegim el coco ratllat (2-3 cullerades) i remenam de nou. Col·locam la massa en motlles de muffin (emplenant 2/3 parts), jo vaig decorar la part superior amb un poc de coco ratllat. Finalment ho ficam al forn encalentit a 180º durant una mitja horeta.

Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada