dimarts, 1 de novembre del 2011

Crema de carabassa i carabassí

































Fa molt de temps que no public una recepta salada i és que el dolç em torna boja! Després d'un mes tan dolç com l'octubre, amb bunyols, amargos i galetes de Halloween, toca fer bonda! Així que public aquest crema que és molt sana i gustosa, feta amb l'estrella de la temporada, la carabassa, combinada amb carabassí i altres verdures. 

Ingredients

* 500 gr carabassa
* 1 ceba
* 1 carabassí
* 1 prebe verd
* 2 pastanagues
* 3 Cd oli d'oliva
* Aigua
* Sal
* Prebe bo
* Nou moscada
* Pipes de carabassa

La preparació és molt senzilla. Pelam i tallam les verdures a daus i les sofregim dins una olla amb l'oli. Hi afegim aigua cobrint les verdures i les deixam bollir una mitja hora, amb la sal i prebe bo al gust. Quan les verdures són fetes, passam el túrmix fins aconseguir una crema fina, incorporam la nou moscada i servim calenta amb un parell de pipes de carabassa per damunt.

7 comentaris:

  1. A mi ja me'n pots donar dos plats, em xiflen les cremetes!!
    PEtonets
    Sandra

    ResponElimina
  2. M'emporto la recepta, m'encanten aquestes cremetes oer aquest temsp de fred.....
    Petonets guapa

    ResponElimina
  3. Mmmm!! bona i sana! la faré segur!
    Un petó! ;)

    ResponElimina
  4. una crema sempre va bé per compensar una miqueta!!! ;P

    ResponElimina
  5. jajaja a mi també em passa, quan comences amb el dolç... no pots parar!! jaja Té una pinta de-li-cio-sa :)

    Un petoneeet!! :D

    ResponElimina
  6. Gràcies, és una crema molt bona i facileta! Però crec que prest començaré de nou amb el dolç ;P

    ResponElimina