dissabte, 21 de maig del 2011

Celler Ca'n Marron (Inca)

















Avui he descobert un celler a Inca que m'ha agradat molt. M'ha sorprés el fet que no el conegués, ja que sol anar a dinar sovint a aquest poble del Raiguer. Tot ha estat per sa recomanació que van fer uns coneguts de ma mare.

El celler Ca'n Marron està situat en el centre de la Vila, en una zona molt pintoresca d'Inca plena de carrerons estrets i façanes d'antigues cases mallorquines. Per tant, la seva ubicació ja m'ha agradat. Exteriorment quasi no es veu, és a dir, si no hi vas aposta no el trobes. En una façana d'un casal del segle XVII podem veure un rètol ben senzill amb el nom del celler. En entrar m'ha encantat, un típic i acollidor celler mallorquí, amb les típiques botes de vi d'antany, ple de petits detalls propis de la història mallorquina (plats, balances, rodes, etc.). Així i tot, es nota que ho du gent jove ja que a més d'aquests detalls etnogràfics també hi ha pinzellades modernes com uns filats amb pinces i una columna central folrada de paper de diari. El restaurant és petit però acollidor, amb un plegat de taules al menjador i una barra.

En veure la carta també m'he sorprés, ofereixen els típics plats de la cuina mallorquina a un preu boníssim (n'hi havia pocs que passassin dels 10€). Un detall que també m'ha agradat és que la carta incorpora un text amb la història de l'edifici, la família i l'antic restaurant Can Marron, ja que l'actual es va obrir el 2007. Els plats que veiem per tot arreu eren racions abundants i feien molt bona pinta, quasi tothom demanava frit (un dels millors de la zona) i porcella. Com ens havien recomanat el frit, l'hem demanat i ha estat boníssim, molt gustós i sense massa oli. De plat principal he demanat un bacallà Can Marron que duia patates, salsa de domàtiga, prebe i ceba. Ha estat molt gustós. De postres s'ofereixen els típics mallorquins (gelat d'ametlla, gató, greixonera) i també alguns més innovadors (com el gelat de brossat amb figues seques).

Per tant, si sou amants de la cuina mallorquina i algun dia anau per Inca, vos recomano aquest celler. Jo hi tornaré ben prest!


















Celler Ca'n Marron
C/ Rector rayó 7 (Inca)
Tel. 971 504 160

2 comentaris:

  1. Desde luego que es el mejor Celler de Inca.
    Buen precio, calidad excelente, trato familiar.
    También hemos tenido banquetes allí:
    http://elgastronomomallorquin.blogspot.com/2010/09/un-festin-para-bea-celler-can-marron.html

    Un saludo.

    ResponElimina
  2. Jo hi he anat algunes vegades a sopar!! Tens tota la raó: el menjar és boníssim, i la relació qualitat- preu no pot ser millor!! Petons!

    ResponElimina