dijous, 2 de febrer del 2012

Crema d'espàrecs

De nou public una crema, enguany m'estic tornant un poc boja amb aquest tipus de plat! però amb el fred que ara s'acosta és la millor manera d'entrar en calor. Els espàrecs verds és una verdura que m'agrada molt, sobre tot els sol fer torrats o al forn, però mai els havia tasta en crema i la veritat és que m'ha agradat bastant. Aquí vos deix la recepta, que com veureu és molt facileta.

Ingredients

* 1 ceba
* 1 porro
* 1 manat d'espàrecs verds
* 1 cub de brou vegetal biològic
* Aigua mineral
* Oli d'oliva
* Sal
* Prebe bo
* Nou moscada
* 100 ml nata per cuinar (o nata de civada)

Com sempre, l'elaboració de les cremes és molt senzilla. Netejam i tallam la ceba, el porro, els espàrecs i els sofregim dins una olla amb un poc d'oli d'oliva. A continuació hi afegim aigua mineral fins que cobreixi les verdures i incloem un cub de brou vegetal biològic, jo n'utilitzo un de la marca Rapunzel que m'agrada molt. Deixam bollir les verdures durant uns 30 minuts fins que siguin cuites. Hi posam sal, prebe bo i nou moscada al gust. Quan les verdures són fetes passam el túrmix per fer una crema fina i afegim nata per cuinar, en el meu cas la vaig posar de civada de la marca Oatly. Servim calent amb unes pipes de carabassa.

1 comentari:

  1. La crema d'espàrrecs també m'encanta... i podem fundar un club de fans de les cremetes calentones! jejeje
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina