diumenge, 23 d’octubre del 2011

Arròs amb llet de coco

































Per aquest mes Memòries d'una Cuinera ens proposava fer un arròs amb llet. La veritat és que mai havia fet aquest dolç, però me va fer ganes provar-ho. Per a fer-lo un poc diferent vaig substituir la llet per llet de coco, donant-li un toc més oriental i aromàtic. És una recepta molt fàcil de fer, així que animau-vos!

Ingredients

* 400 ml llet de coco
* 400 ml aigua
* 200 ml llet condensada
* 150 gr sucre
* 220 gr arròs de gra rodó
* 3 Cd coco ratllat
* 1 cdt essència de coco (opcional)
* 1 branca de canyella
* Pell de llimona
* Canyella en pols i Coco ratllat per a decorar

En una cassola posam a encalentir la llet de coco, aigua i llet condensada amb la branca de canyella i la pell de llimona. Quan és calenta hi afegim el sucre i remenam bé fins que es disolgui. Quan arrenqui el bull hi posam l'arròs i el coco ratllat i ho deixam coure a poc foc durant uns 40 minuts, fins que l'arròs estigui totalment fet (no ha de quedar gens cru). Si veiem que encara no és fet i s'ha begut el líquid, podem posar un poc més d'aigua. Quan ja és fet i té la consistència espessa aturam el foc i llevam la branca de canyella i la pell de llimona. Si volem un sabor més intens a coco podem posar una culleradeta d'essència (remenant bé perquè s'integri). Disposam l'arròs amb llet dins dels tassons o bols i per sobre hi posam un polsí de canyella en pols i coco ratllat. Ho deixam estorjar fins que sigui teb o fred per a degustar-lo.

12 comentaris:

  1. Qué rico!!! Y además la presentación es delicada y bonita :)

    ResponElimina
  2. Una versió boníssima i original!! T'ha quedat genial!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  3. Acabo de descobrir el teu blog... Amb aquestes galetes i aquests pastissos, m'en faig seguidora ara mateix!! jaja

    Ein Kuss!! :)

    ResponElimina
  4. Ben original amb la llet de coco!!!! No n'he menjat mai perquè trobo que l'arròs massa cuit no m'agrada, però davant d'aquestes fotos tan maques, no et diria que no a un d'aquests pots!
    Petons

    ResponElimina
  5. Con coco! Me encanta! Y yo que pensaba que el arroz con leche era tal cual y cuantas variantes estamos viendo con este reto... Besos

    ResponElimina
  6. Amb coco ha de ser boníssim. Quina delícia. M'encanta la combinació. Me l'apunto per fer-ho algun dia.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  7. Nosaltres vam estar a punt de fer la nostra amb llet de coco, però ens havíem quedat sense a casa, realment li deu aportar una textura i un aroma espectaculars!

    Petons!!

    ResponElimina
  8. A mi les postres amb coco em costen però com que m'agrada tant l'arròs amb llet segur que m'animava!;)
    Moltes gràcies per participar al memòries.

    ResponElimina
  9. Jo tambè el vaig fer amb llet de coco!!!! al vostre te una pinta estupenda!!!!

    ResponElimina
  10. Coincidència. Jo també l'he preparat amb llet condensada.
    Molt bona foto.
    Nani

    ResponElimina
  11. Quines combinacions que feu mes originals. Trobo que deu ser molt bo el toc de la llet de coco. Jo no era molt de arros amb llet pero gracies al repte d aquest mes en tornare a fer.

    ResponElimina