dijous, 21 de juliol del 2011

Red Velvet Cupcakes!





























Els Red Velvet Cupcakes els tenia pendents des de fa molt de temps, quan vaig veure els que va fer na Bea, me vaig quedar prendada: uns cupcakes vermells! M'encanta aquest color per a la massa, crec que és el que me va atreure, crea un joc cromàtic contrastat amb el buttercream de vainilla, suau i blanc. Els havia de fer, però mai veia el moment, i aquest ha arribat, per fi! Són uns cupcakes molt esponjosos, amb un aroma fantàstic (que desprèn el cacau i la vainilla) i amb els quals podem sorprendre a qualsevol convidat. Animau-vos a fer-los, la recepta és facileta!

Ingredients

Massa
* 100 gr farina "bizcochona"
* 100 gr margarina
* 2 ous
* 130 gr sucre
* 2 Cd nata líquida
* 2 cdt cacau en pols
* 1 cdt vinagre blanc
* 2 cdt essència de vainilla
* Colorant vermell

Buttercream de vainilla
* 80 gr mantega
* 100 gr sucre en pols
* Essència de vainilla



Per a la massa hem de batre el sucre amb la margarina fosa, incorporam els ous batuts i seguim batent. Hi afegim la farina i remenam de nou. Incorporam la nata, el vinagre, el cacau i l'essència de vainilla i ho integram bé. Finalment incorporam el colorant vermell (jo en vaig posar dos raigs d'Americolor Red Red), ha de quedar la massa amb un color vermell molt intens. Ho disposam dins motllets de paper i enfornam a 170º durant uns 20 minuts. Els deixam refredar.

Per a fer el buttercream de vainilla batem bé la mantega amb el sucre i l'essència de vainilla. Si volem un to més blanc hi podem posar un poc de colorant blanc (jo uso Americolor Bright White). Si la consistència és massa blana ho deixam a la gelera una estona fins que sigui ideal per a decorar. Decoram els cupcakes amb la màniga pastissera quan són freds i els conservam a la gelera (perquè no es faci malbé el buttercrem amb la calor que fa).




1 comentari: