dijous, 8 de març del 2012

Truita d'espàrecs salvatges

































Avui duc una recepta mooolt senzilla. Aprofitant els ingredients casolans que tenc a casa, i ja que és temporada, avui he dinat aquesta truita d'espàrecs. Un plat senzill, fàcil de fer, sa i gustós. Jo no sol anar a collir espàrecs, més que res per manca de temps, però aquests són ben salvatges, els va collir el meu predí. I vosaltres, anau a collir espàrecs?

Ingredients

* 6 ous
* 1/2 ceba
* 1 manat gran d'espàrecs
* 1 raig de llet
* Sal
* Prebe bo
* Oli d'oliva

Rentam els espàrecs i els deixam una estona en remull en aigua perquè perdin un poc l'amargor. Passat un temps els tallam la part més dura i la ersta ho tallam a bocins d'uns 3 dits. Sofregim els espàrecs i la ceba picada dins una paella amb oli d'oliva, a poc foc, fins que siguin cuits. Finalment batem els ous, afegim un raig de llet, sal i prebe bo, i els abocam dins la paella amb els espàrecs. Deixam coure a foc no massa alt, tapada. Li donam la volta anant alerta i la coem per l'altra costat. Llesta!

4 comentaris:

  1. Quina truita tan bona!!! jo no vaig a "caçar espàrgols" però la meva mare sí. La truita la fa diferent, no hi posa ceba, llet, ni pebre, li explicaré la teva recepta ja que fa molt bona pinta,
    Petons.

    ResponElimina