dijous, 15 de novembre del 2012

Xampinyons a l'all

































Ja és 15 de novembre! i de nou toca la Recepta del 15, aquest mes dedicada als bolets. Aquest cop no m'he complicat massa amb la recepta, m'he decidit per un clàssic d'entre els clàssics: els xampinyols a l'all (al ajillo), que són ben bons! Per a guiar-me he seguit les indicacions de Cristina a Directo al Paladar. La recepta és senzilla i fàcil de fer, els xampinyons surten molt gustosos.

Ingredients

250 gr xampinyons frescs
4 alls
1 manat julivert
Sal
Prebe bo
Oli d'oliva suau

Primer netejam bé els xampinyons i els tallam el capoll. Si són petits els podem fer sencers i si són grans (com era el meu cas) els vaig xapar en 4. Picam l'all i el julivert i dins el morter ho aixafam una estona, hi afegim sal, prebe bo i un raig generós d'oli, ho mesclam bé. Dins un bol juntam els xampinyons amb la mescla i ho remenam bé, si trobam que és necessari posam un poc més d'oli. A una paella ben calenta i a foc alt hi abocam els xampinyons i coem durant una estona, baixam el foc si veiem que es poden cremar. Quan són daurats els retirem del foc, llests!



2 comentaris:

  1. Fets així és com més m'agraden els xampis! Bona proposta. Senzilla i molt gustosa. Petons

    ResponElimina