dissabte, 22 de setembre del 2012

Pastís de xocolata i Guinness

































Fa uns dies vaig fer un pastís que tenia pendent des de fa molt de temps! el pastís de xocolata i Guinness! Molta gent m'havia parlat d'aquest pastís, de lo bo que era, i ja tenia fins i tot la recepta seleccionada, però passa el temps i ho vas deixant, així que quan vaig lliurar el treball era el moment de fer-lo! És un pastís per als amants de la xocolata, molt intens i mulladet amb un cert aroma a la cervesa negra per excel·lència, es fon dins la boca, i a és més molt bo de fer. En definitiva, un pastís que s'ha de provar! En aquesta ocasió he seguit les indicacions de na Paula de Bon Tiberi.

Ingredients

250 gr farina
75 gr cacau en pols
400 gr sucre
2 cdt de bicarbonat
250 ml de cervesa negra Guinness
250 gr mantega
140 gr nata líquida
2 ous
1 cdt d'aroma de vainilla

Encenem el forn a 180º. Meslcam en un bol la farina, cacau, sucre i bicarbonat i ho reservam. Mesclam la cervesa i la mantega i ho batem bé amb les barnilles elèctriques o KA fins que quedi integrat. Afegim la nata, la vainilla i els ous, seguim batent. Poc a poc incorporam la mescla reservada de farina i cacau fins que quedi una massa homogènia. Disposam dins un motlle engreixinat (jo vaig emprar un desmuntable) i enfornam uns 45-50 minuts fins que sigui cuit.


14 comentaris:

  1. Que bo...i amb cervesa negra...aquesta recepta l,hauré de fer, m,agrada el color u es veu molt flonjo..petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, l'has de tastar, és boníssima i no pots aturar de menjar-ne! jeje

      Elimina
  2. TAMBÉM JÁ FIZ ESSE BOLO A ADOREI.
    ESSE FICOU PERFEITO.
    BJS

    ResponElimina
  3. Qué tarta más original!!!! nunca se me habría ocurrido usar Guiness jejeje!

    Tienes un regalito en mi blog, pásate!!!!

    ResponElimina
  4. Jo també el tinc pendent des de fa mesos! Tothom en parla taaaan bé...i ara tu també!! Això és un complot! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja jo ja tenia curiositat de provar-la tant de sentir-ne parlar, però sí, val la pena!

      Elimina
  5. Has pres molt bones indicacions, i es nota en el resultat!!!
    Jo la tinc a pendents, a mem si em surt tan bé com a tu i la Paula!
    petonets

    ResponElimina
  6. Un pecat!!! Nosaltres també la tenim a pendents....
    Petons

    ResponElimina
  7. Mira, jo també l'havia vist alguna vegada i havia pensat de provar-lo de fer, però encara no m'ha arribat el moment. Sé cert que al meu fill li encantaria, perquè és un enamorat de la xocolata i també de la cervesa Guinness. T'ha quedat que fa ganes de ficar-hi cullerada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que li agrada al teu fill, és d'aquests que no pots parar de menjar-ne! Gràcies per passar-te!

      Elimina